Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

0 Η Σίσσυ μίλησε για την μεταγραφή της και για τη Ναταλία

Η Σίσσυ μίλησε για την μεταγραφή της και για τη Ναταλία

Έτοιμη για πολλή δουλειά και άφθονο… τρέξιμο είναι η Σίσσυ Χρηστίδου που όχι μόνο άλλαξε τηλεοπτική στέγη, αλλά άκουσε και την πληροφορία που μετέδωσε η Πρωινή Μελέτη ότι ανάλογα με τα ποσοστά που θα συγκεντρώσει τα δύο πρώτα σαββατοκύριακα το Μες στην Καλή Χαρά, θα κριθεί η «μετακόμισή» του σε καθημερινή βάση, από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή. Πώς σχολίασε το ενδεχόμενο να βρεθεί απέναντι με την πρώην συμπαρουσιάστριά της;

«Δεν το έχω ακούσει αυτό που λέτε και δεν το ξέρω. Η Ναταλία όμως είναι φίλη μου και ξέρει και πόσο πολύ την αγαπώ. Όλα τα παιδιά δηλαδή στον Alpha είναι φίλοι μου. Εγώ θα την δω στην πρεμιέρα της και τους εύχομαι καλή επιτυχία», δήλωσε η παρουσιάστρια στην κάμερα του Star.

H Σίσσυ μίλησε λίγο πριν από το γύρισμα για το τρέϊλερ του νέου πρωινού του Ant1, τονίζοντας ότι αυτό που νοιάζει τους υπεύθυνους του προγράμματος δεν είναι το τί θα κάνουν τα άλλα κανάλια, αλλά τι θα κάνει η ίδια και ο Χρήστος Φερεντίνος στο Maρούσι. «Ο Χρήστος είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει υπάρξει ξανά σε αυτή την ζώνη οπότε έχει καινούριες ιδέες, ενώ αντίθετα εγώ έχω μια κλασική συνταγή στο μυαλό μου γιατί αυτό το κάνω έξι χρόνια τώρα. Οπότε θεωρώ ότι αυτός ο συνδυασμός σταθερότητας και καινοτομίας θα μας φέρει καλά αποτελέσματα και σίγουρα θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».

Υστερα μάλιστα από τα δεκάδες σχόλια που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με πιθανή διαφωνία της με τον Alphaγια οικονομικούς λόγους, η παρουσιάστρια διευκρίνισε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει απολύτως καμία βάση. «Δεν διαφώνησα ποτέ για το οικονομικό. Ποτέ δεν ήταν εκεί το θέμα μου, σε ό,τι κουβέντες κι αν έχω κάνει».

Δείτε το σχετικό βίντεο του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star.

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates