Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

0 "Στον αέρα" η παρέλαση στη Θεσσαλονίκη - Διαδηλωτές κατέλαβαν το δρόμο


- "Λυπάμαι" δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
- Μέλη του ΣΥΡΙΖΑ διαδηλώνουν 100 μέτρα μακρυά
- Πρωτοφανείς εικόνες

Τη στιγμή που ο πρόεδρος της Δημοκρατίας έφτασε στην εξέδρα των επισήμων στην παραλιακή λεωφόρο στο Σύνταγμα μια ομάδα ατόμων έμπαινε στο δρόμο μερικά μόλις μέτρα από την εξέδρα φωνάζοντας συνθήματα.
Αμέσως ο δρόμος αποκλείστηκε από δύο κλούβες των ΜΑΤ που μπήκαν κάθετα στο δρόμο ενώ διμηρίες και οι αστυνομικοί που συνόδευαν τον Πρόεδρο κινήθηκαν προς το σημείο
Ουσιαστικά η παρέλαση δεν ξεκίνησε ποτέ.
Οι διαδηλωτές που κρατούν πανό του ΣΥΡΙΖΑ φωνάζουν συνθήματα και δεν δείχνουν διατεθειμένοι να φύγουν από το σημείο
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ωστόσο έχει πάρει κανονικά τη θέση του.



Ουσιαστικά όμως ο Πρόεδρος και οι υπόλοιποι επίσημοι είναι σε κλοιό διαδηλωτών καθώς μερικά λεπτά μετά την πρώτη κίνηση διαδηλωτών από τη μια πλευρά της εξέδρας, υπήρξε και μια δεύτερη από την άλλη πλευρά.


“Λυπάμαι” είπε ο Κ. Παπούλιας αντικρίζοντας την εικόνα
“Λυπάμαι” είπε ο Κ. Παπούλιας αντικρίζοντας την εικόνα

Φανερά εκνευρισμένος έφτασε στις θέσεις των επισήμων ο υπουργός Εθνικής Άμυνας που ακούστηκε να σχολιάζει πως πρόκειται για διεθνή διασυρμό της χώρας

Από νωρίς ... μύριζε μπαρούτι πάντως καθώς υπήρξαν εννιά διαφορετικές προσυγκεντρώσεις διαφόρων ομάδων που ήθελαν να διαμαρτυρηθούν κατά τη διάρκεια της παρέλασης.

Η παρέλαση ως τώρα δεν έχει ξεκινήσει και κανείς δεν ξέρει αν θα ξεκινήσει.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates