Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

0 Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απολύθηκε απο τον λαό.


Χωρίς να έχει αίσθηση, του ποιος είναι και που βρίσκεται "βιτρίνας"
πρόεδρος της γερμανικής δημοκρατίας, τόλμησε να πάει στην παρέλαση στην Θεσσαλονίκη νομίζοντας πως οι έλληνες έχουν μετατραπεί σε δουλικά φαντάσματα των ένδοξων προγόνων τους..Έκανε όμως φρικτό λάθος, καθώς οι κάτοικοι της....




συμπρωτεύουσας δεν άφησαν να γίνει η παρέλαση ενώ αποκαλούσαν τον Παπουλια "προδότη" σε όλη την διάρκεια της παρουσίας του εκει. Το μόνο που κατάφερε να ξεστομίσει ο πρόεδρος μιας χρεοκοπημένης χώρας είναι απειλές και λόγια ενός καθαρά πανικόβλητου ανθρώπου που έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα... Είναι πραγματικά λυπηρό το πως κάποια πρόσωπα σαν και αυτόν υποβαθμίζουν τέτοιους θεσμούς και τέτοιες θέσεις...


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates