Μόνο το 5% των δημοσιεύσεων (posts) στο Facebook σε πολυσύχναστες σελίδες εταιρειών δέχονται απάντηση. Τηλεπικοινωνίες και αεροπορικές εταιρείες απαντάνε πιο συχνά στα σχόλια των χρηστών του Facebook αλλά και εκεί τα ποσοστά παραμένουν αρκετά χαμηλά.
Αξιοπερίεργο είναι το γεγονός ότι τα media σπάνια απαντούν στο Facebook, δείχνοντας ότι τα μέσα δεν γνωρίζουν την ορθή χρήση των social media, όπως και άλλωστε η αυτοβιομηχανία. Έτσι αρκετές ερωτήσεις ή σχόλια χρηστών παραμένουν από την πλευρά των εταιρειών αναπάντητα.
Δείτε τον ενδιαφέροντα πίνακα με πληροφορίες γύρω από τα ποσοστά απαντήσεων και το μέγεθος των σελίδων:
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου