Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

0 Η Φαίη Ξυλά ξέρει να φτιάχνει παστιτσάδα

Εξαιρετική ηθοποιός και με ταλέντο στην μαγειρική! Η Φαίη Ξυλά μιλώντας σε γνωστό περιοδικό αποκαλύπτει πως φτιάχνει μοναδική κερκυραϊκή παστιτσάδα αλλά και τις παιδικές αναμνήσεις από το νησί που μεγάλωσε. «Έχω μάθει από την γιαγιά μου και τη μαμά μου να κάνω κερκυραϊκή παστιτσάδα. Αν και δεν την κάνω τόσο τέλεια όσο εκείνες, την πετυχαίνω. Είναι το καλό μου πιάτο». Αυτό που την γυρίζει πίσω, στα παιδικά ανέμελα χρόνια της είναι οι φιλαρμονικές της Κέρκυρας. «Μου δημιουργούν πολύ ωραιές και ζεστές αναμνήσεις , με πάνε εκεί που πέρασα υπέροχα ως παιδί».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates