Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

0 Οι πιο τρελές ερωτήσεις που κάνουν οι χρήστες στην Google

Aν και ο μέσος χρήστης ξοδεύει περίπου 1 ώρα 40 λεπτά για να περιηγηθεί στα κοινωνικά δίκτυα κάθε μέρα, υπάρχει μια άλλη συνήθεια που καταναλώνει πολλές περισσότερες.

Όπως αποδεικνύει η ιστοσελίδα Digital Loft ο κόσμος του διαδικτύου εξουθενώνει την μηχανή αναζήτησης της Google απαιτώντας απαντήσεις σε μια σειρά από τρελά, θεότρελα ή απλά εντελώς παρανοικά ερωτήματα. Μερικοί άνθρωποι μοιάζει ότι έχουν πραγματικά πολύ χρόνο στη διάθεση τους και ακόμη περισσότερες απορίες. Η ιστοσελίδα συγκέντρωσε τις 20 πιο δημοφιλείς ερωτήσεις που o αλγόριθμος της Google καλείται να απαντήσει.

Ανάμεσα σε αυτά εντοπίζουμε καθημερινά άγχη (η ερώτηση "Είμαι έγκυος;" μπορεί να μην είναι κάτι που η μηχανή αναζήτησης μπορεί να γνωρίζει ωστόσο περίπου 90.500 χρήστες του διαδικτύου απαιτούν αυτή την αλήθεια κάθε μήνα), απορίες προσανατολισμού (η ερώτηση "Πως πάω σπίτι μου;" έχει 49.500 αναζητήσεις το μήνα), ερωτήματα για το βάρος και το μεταβολισμό (το απίθανο "Όταν αερίζομαι καίω θερμίδες;" είναι ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί άλλους 49.500 χρήστες μηνιαίως) και ανατομικά μυστήρια (το ερώτημα "Γιατί οι άντρες έχουν θηλές;" ταλαιπωρεί 22.200 χρήστες).

Περιηγηθείτε στη gallery με εικονογραφημένες, απίθανες απορίες που ο μέσος χρήστης ρωτάει την ταλαίπωρη μηχανή αναζήτησης της Google και καλά κουράγια μας

πηγή: cnn.gr 

0 Ζήτησαν να αποσύρουν τα Pokemon απο την περιοχή γιατι ενοχλούν


Το κυνήγι των Πόκεμον έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο, με δεκάδες μικρούς και μεγάλους να τα ψάχνουν σε ανοικτούς χώρους. 

Στη Χιροσίμα μάλλον απηύδισαν με την κατάσταση και αποφάσισαν να ζητήσουν από την εταιρεία να τα αποσύρει από το Μνημείο για τα θύματα της ατομικής βόμβας.

«Θεωρούμε ότι ο χώρος του πάρκου είναι ιερός. Εδώ έρχονται άνθρωποι για να προσευχηθούν για τα θύματα της ατομικής βόμβας» δήλωσε εκπρόσωπος των Αρχών.

Και δεν έχει άδικο.

Πηγή: in.gr

0 Η φωτογραφια της Κατερίνας Καινουριου και το "μήνυμα" που θέλει να περασει...

Η Κατερίνα Καινούργιου βομβαρδίζει τους προσωπικούς της λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με φωτογραφίες της.


Αυτή τη φορά έβγαλε μία selfie και μοιράστηκε τις σκέψεις της λίγο πριν τη νέα σεζόν! Ποιες είναι οι σκέψεις της; Tα hashtag τις «πρόδωσαν»! «Καλο βραδυ !Μου λείψατε... #soon #relaxing #before #newseason#goodnight #myfriends #smoutss»!

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

0 ΣΟΚ:Έψαχνα για Pokemon και βρήκα μια νεκρή γυναίκα


Ένας παίκτης του Pokemon Gο από τη Σιγκαπούρη βρέθηκε μπροστά σε ένα πολύ δυσάρεστο θέαμα την ώρα που έψαχνε για Pokemon.

Συγκεκριμένα ο 29χρονος Amzi εντόπισε ένα πτώμα στη λίμνη του πάρκου Woodlands Waterfront Jetty καθώς έπαιζε το δημοφιλές παιχνίδι.

«Κοίταζα το κινητό μου ενώ έπαιζα το παιχνίδι. Κάποια στιγμή κοίταξα προς τη λίμνη και παρατήρησα τη σορό μιας γυναίκας», δήλωσε ο 29χρονος.

Την εξιχνίαση της υπόθεσης έχει αναλάβει η αστυνομία.

enikos.gr

0 Έκλεισε θέση για τον τελικό ο Πετρούνιας....


Έτοιμος για το μετάλλιο και στο Ρίο είναι ο Λευτέρης Πετρούνιας. Ο Έλληνας Παγκόσμιος πρωταθλητής εκτέλεσε εξαιρετικά το πρόγραμμα του και συγκέντρωσε 15.833 βαθμούς που του εξασφάλισαν την παρουσία στον τελικό των κρίκων, που θα γίνει στις 15 Αυγούστου
Ο Πετρούνιας πραγματοποίησε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στους κρίκους, με πρώτο τον Κινέζο Γιανγκ Λιού, που είχε 15.900 βαθμούς, ενώ τρίτος ήταν άλλος ένας Κινέζος, ο Χάο Γιού με 15.800.
Αναλυτικά οι 8 του τελικού στους κρίκους:
Γιανγκ Λιού (Κίνα) 15.900
Λευτέρης Πετρούνιας (Ελλάδα) 15.833
Χάο Γιού (Κίνα) 15.800
Ντένις Αμπλιάζιν (Ρωσία) 15.633
Αρτούρ Ζανέτι (Βραζιλία) 15.533
Σαμίρ Αΐτ Σαΐντ (Γαλλία) 15.533*
Ντένις Γκούσενς (Βέλγιο) 15.366
Γιούρι Φαν Χέλντερ (Ολλανδία) 15.333
Ιγκόρ Ραντιβίλοβ (Ουκρανία) 15.308
www.tvnea.com

0 Την ευαίσθητη πλευρά της δείχνει η Ελένη Μενεγάκη και φωτογραφίζεται για καλό σκοπό

. Η Ελληνίδα πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, φοράει για 4η χρονιά το ροζ βραχιόλι της Estée Lauder, σήμα κατατεθέν της Εκστρατείας και ποζάρει στο φωτογραφικό φακό μαζί με τον σχεδιαστή του Pink Ribbon Bracelet, Δούκα Χατζηδούκα.

“Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δεν θα μπορούσα να μη συμμετάσχω και φέτος. Όλα αυτά τα χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνει το «Άλμα Ζωής», η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν προκειμένου να προστατεύσουν τον οργανισμό τους» λέει στο People η Ελένη Μενεγάκη.



Όπως εξηγεί, “Μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το “Άλμα Ζωής” και την Estée Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που, όταν τηρούνται, σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση”. 



Όπως τονίζει, τα τελευταία χρόνια έχει αποφασίσει να κάνει κάθε χρόνο στα γενέθλιά της ένα πολύ σημαντικό δώρο στον εαυτό της. “Επιλέγω να κάνω τη μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου. Και θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ξεχνιόμαστε ή το παραμελούμε. Για αυτό, αν κάθε χρόνο ορίσουμε την ημέρα των γενεθλίων μας ως αυτή που κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο ή κλείνουμε το ραντεβού με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε”, αναφέρει. 







People

0 Μετά το Instagram και το Facebook αντιγράφει το Snapchat;

Το Facebook προσπαθεί να αντιγράψει το Snapchat εδώ και τόσο πολύ καιρό που έχει γίνει πλέον ένα είδος ανέκδοτου μεταξύ των τεχνολογικών κύκλων.

Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης είχε ξεκινήσει την προσπάθεια αντιγραφής των βασικών λειτουργιών της εφαρμογής αποστολής προσωρινών μηνυμάτων ακόμα και πριν την αποτυχημένη πρόταση εξαγοράς ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που υπέβαλλε το 2013. Και όλο αυτό λέει πολλά για τη δύναμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Η τελευταία απόπειρα αντιγραφής έκανε την εμφάνισή της την περασμένη Τρίτη όταν το Instagram, που ανήκει στη Facebook, παρουσίασε μια νέα λειτουργία που ονομάζεται Stories, η οποία επιτρέπει σε χρήστες να διαμοιράζονται μια συλλογή φωτογραφιών και βίντεο που εξαφανίζεται ύστερα από 24 ώρες. Η νέα αυτή λειτουργία είναι θεμελιωδώς ίδια με το Stories του Snapchat – ακόμα και ως προς το όνομα.

Αυτή είναι η τέταρτη ή πέμπτη τέτοια κίνηση από τη Facebook. Η πρώτη ήταν μια εφαρμογή που λεγόταν Poke, η οποία προσέφερε μηνύματα που εξαφανίζονταν αυτόματα. Λανσαρίστηκε το 2012 και έκλεισε το 2014. Το 2013, το Instagram παρουσίασε το Instagram Direct, μια λειτουργία αποστολής ιδιωτικών μηνυμάτων, και το 2014 έκανε το ντεμπούτο του στο Facebook η εφαρμογή Slingshot, η οποία κι αυτή μετά απεσύρθη.

Καθεμιά απ’ αυτές τις απόπειρες αντιγραφής του Snapchat στόχο είχε να αντιγράψει μία ή περισσότερες από τις βασικές λειτουργίες του Snapchat:

1) Είναι ιδιωτικό, και άρα δεν υπάρχουν δημόσια likes ή αγαπημένα ή σχόλια, και

2) Τα μηνύματά του είναι «εφήμερα», που σημαίνει ότι εξαφανίζονται αυτόματα ύστερα από μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Τις πρώτες μέρες, αυτά τα στοιχεία είχαν οδηγήσει πολλούς παρατηρητές στο να απορρίπτουν το Snapchat ως μια εφαρμογή ‘sexting’, σχεδιασμένη έτσι ώστε να επιτρέπει σε εφήβους και νεαρούς είκοσι-κάτι χρονών να στέλνουν φωτογραφίες προσωπικού χαρακτήρα.

Όμως, το Snapchat απεδείχθη ότι ήταν κάτι πολύ πιο ισχυρό, το οποίο βοήθησε την εταιρεία να διεξάγει με επιτυχία πολλαπλούς γύρους χρηματοδότησης, και πλέον η θεωρητική αγοραία της αξία να αγγίζει τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σε μια συνέντευξή του στη Wall Street Journal, ο διευθύνων σύμβουλος της Instagram, Κέβιν Σίστρομ, παραδέχθηκε ότι η νέα λειτουργία της πλατφόρμας του ήταν ουσιαστικά μια αντιγραφή του Snapchat και είπε ότι αυτό συνέβη επειδή «πρέπει να έχουμε έναν χώρο όπου θα νοιώθεις ελεύθερος να ανεβάσεις ό,τι θες χωρίς τον φόβο του αν θα αρέσει σε κάποιον ή όχι».

Αν και ο CEO της Instagram δεν ανέφερε στοιχεία, η εφημερίδα παρέπεμψε σε εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας που αναφέρουν ότι πάνω από τους μισούς έφηβους χρήστες της εφαρμογής σβήνουν τις αναρτήσεις αν δεν λάβουν αρκετά like ή αγαπημένα. Με άλλα λόγια, το γεγονός ότι οι ενημερώσεις είναι δημόσιες δημιουργεί ένα είδος άγχους επίδοσης σε πολλούς χρήστες – κάτι που έχει αναφερθεί κι από χρήστες Facebook και Twitter.

Αντίθετα, οι αναρτήσεις στο Snapchat δεν έχουν δημόσια likes ή αγαπημένα ή σχόλια, ή μέτρηση αριθμού followers. Ο Τζάστιν Καν, ο οποίος πούλησε τη νεοφυή επιχείρηση βίντεο streaming Twitch στην Amazon για 1 δισεκατομμύριο δολάρια το 2014, σημείωσε σε πρόσφατη ανάρτησή του ότι οι κοινωνικές και ψυχολογικές προστριβές που προκύπτουν από άλλες υπηρεσίες δεν υπάρχουν στο Snapchat. Γι’ αυτό και τα επίπεδα εμπλοκής των χρηστών είναι πολύ υψηλότερα εκεί. Στο Snapchat, το περιεχόμενο δεν πρέπει σώνει και καλά να είναι καλό, εφόσον θα εξαφανιστεί έτσι κι αλλιώς, και ούτε και των άλλων το περιεχόμενο είναι κάτι το αξιοσημείωτο. Κανένας δεν μετράει followers και views και likes και γενικά δεν υπάρχει η αίσθηση του διαγωνισμού μεταξύ των χρηστών για το ποιος είναι ο καλύτερος.

Το μόνο πρόβλημα για το Snapchat είναι ότι τα μηνύματα που εξαφανίζονται αυτόματα δεν αποτελούν κατάλληλο περιβάλλον για διαφημιστές ή για τη δημιουργία περιεχομένου που θα αφορά μια ποικιλία χρηστών – κάτι στο οποίο το Instagram έχει αποδειχθεί πολύ καλό. Γι’ αυτό και το Snapchat δημιούργησε νέες λειτουργίες όπως το Discover, που παρουσιάζει περιεχόμενο από μέσα ενημέρωσης, και το Memories, όπου οι χρήστες μπορούν να σώζουν αναρτήσεις και ιστορίες.

Όμως, πολλοί νεότεροι χρήστες δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται γι’ αυτές τις άλλες λειτουργίες. Θέλουν απλώς να συνεχίζουν να μοιράζονται τις προσωπικές τους φωτογραφίες και βίντεο χωρίς καμία πίεση να συλλέγουν likes και followers. Μπορεί το Instagram να τους πείσει ότι η νέα λειτουργία Stories ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, ή θα φαίνεται απλώς σαν ένα αντίγραφο δίχως καμία δική του ιδέα;

Υπό μία έννοια, το Snapchat θέλει να γίνει λίγο σαν το Instagram ώστε να γίνει δημοφιλέστερο μεταξύ των διαφημιστών, ενώ το Instagram θέλει να γίνει λίγο σαν το Snapchat ώστε να προσελκύσει νεότερους χρήστες που δεν επιζητούν την κοινωνική πίεση μιας δημόσιας ροής. Μένει να δούμε ποια από τις δύο πλατφόρμες θα αγγίξει πρώτη τον στόχο της – το έπαθλο είναι δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία που περιμένουν τον νικητή.

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

0 Εξέλιξη-βόμβα:Στο Εpsilon Βίσση-Καρβέλας-Η ανακοίνωση του καναλιού

Μια ανακοίνωση-βόμβα έσκασε πριν από λίγα λεπτά από το κανάλι,Ε,κι αφορά δύο πολύ μεγάλα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου.Ο λόγος για την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα που, όπως γνωστοποίησε ο σταθμός ,υπέγραψαν συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με το κανάλι.Ωστόσο,το  Ε περιορίστηκε μόνο στην ανακοίνωση της συνεργασίας τους,χωρίς να μας ενημερώνει περαιτέρω για το μουσικό project που θα αναλάβουν.

Πιο αναλυτικά,η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Η Άννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας με συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας στο … EPSILON ! 

Ο Κορυφαίος Έλληνας μουσικοσυνθέτης, Νίκος Καρβέλας, και η απόλυτη Ελληνίδα Σταρ ,Άννα Βίσση ,είναι έτοιμοι να αναδείξουν τα καλύτερα μουσικά ταλέντα της Ελλάδας και της Κύπρου μέσα από το μεγαλύτερο music show στην Ελληνική τηλεόραση. 
Πηγή: www.tvnea.gr 

0 Αυτός ήταν η φωνή του ελληνικού Big Brother!

Όλοι κάποια στιγμή αναρωτηθήκαμε ποιος κρυβόταν πίσω από τη μυστηριώδη φωνή του Μεγάλου Αδερλφού...
Είναι ο Γιώργος Μελισσινός, μουσικός, ραδιοφωνικός παραγωγός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, αλλά και διευθυντής σε περιοδικά στο παρελθόν και με πτυχίο αρχιτέκτονα παρακαλώ!


Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

0 Που θα βλέπουμε την Ναταλια Γερμανού τον Σεπτέμβρη;

Ο καθείς στο είδος του και η Ναταλία Γερμανού στο… Σαββατοκύριακo!!

Ένα όνομα μια ιστορία. Η εκρηκτική παρουσιάστρια που έχει ταυτιστεί με τη ζώνη του πρωινού Σαββατοκύριακου, επανέρχεται γεμάτη ενέργεια και ανανεωμένη δυνατή ομάδα να μας ξεσηκώσει.

Πρωτότυπα θέματα, ανεβασμένη διάθεση και πολλές εκπλήξεις κάθε Σαββατοκύριακο από Σεπτέμβρη στο EPSILON!!

0 ΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ iPHONE ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ 2ο ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Η APPLE


Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η Appleκαταγράφει μείωση της τάξης του 15% στις πωλήσεις των δημοφιλών κινητών της τηλεφώνων, iPhone. Σύμφωνα με αναφορές, η αμερικανική εταιρεία πούλησε το τρίτο τρίμηνο του έτους 40,4 εκατομμύρια συσκευές κινητής...
τηλεφωνίας, λίγα περισσότερα από τις προβλέψεις των 40,02 εκατομμυρίων συσκευών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τίμ Κουκ δήλωσε ότι τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν μια «μεγαλύτερη ζήτηση των πελατών… από ό,τι ήταν αναμενόμενο», αναφέρεται σε δημοσίευμα του βρετανικού ειδησεογραφικού δικτύου BBC.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει ότι οι πωλήσεις αναμένεται να καταγράψουν μείωση και το τέταρτο τρίμηνο και να φτάσουν μεταξύ των 45,5 και 47,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η ζήτηση για το δημοφιλές προϊόν της Apple είχε ξεκινήσει να επιβραδύνεται από το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει την πρώτη μείωση στις πωλήσεις του iPhone από το 2007 οπότε και πρωτοκυκλοφόρησε η συσκευή. Τα iPhone αντιστοιχούν στα δύο τρίτα των συνολικών πωλήσεων της Apple και αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό των κερδών της.

Η πιο περιορισμένη ζήτηση των iPhone είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των κερδών κατά 27% στα 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια τους τρεις μήνες έως την 25η Ιουνίου, ενώ τα έσοδα μειώθηκαν κατά 14,6% στα 42,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Apple θεωρεί ότι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της πτώσης οφείλεται στην οικονομική αβεβαιότητα που επικρατεί σε μεγάλο μέρος του κόσμου, αλλά και στο γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν αναβαθμίζουν τα iPhone τους, όσο συχνά έκαναν παλαιότερα, σε κάποιο πιο πρόσφατο μοντέλο.

0 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ


Η δραματική κατάσταση της κτηματαγοράς των τελευταίων ετών αποτυπώνεται στα στοιχειία που δείχνουν ότι 157.000 σπίτια «χάθηκαν» μέσα στην κρίση. Πουλήθηκαν για την αντιμετώπιση φορολογικών... 
και δανειακών υποχρεώσεων ενώ σημαντική υποχώρηση της ιδιοκατοίκησης καταγράφουν δύο μελέτες καθώς και απίστευτη βουτιά 80% στις γονικές παροχές
Σύμφωνα με το Εθνος, πουλάνε τα ακίνητα που έχουν στην κατοχή τους οι Ελληνες για να ζήσουν, να πληρώσουν την Εφορία, αλλά και για να απαλλαγούν από τους φόρους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει σήμερα στο 74%, από 77,2% που ήταν το 2010, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι 157 χιλιάδες νοικοκυριά πούλησαν ακόμα και το σπίτι τους για να τα βγάλουν πέρα.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι Ελληνες δεν κάνουν πλέον συμβόλαια γονικών παροχών ή κληρονομιών ενώ υπάρχουν πολλοί που επιλέγουν την αποποίηση περιουσίας καθώς δεν θέλουν να έχουν ακίνητα που είναι πλήρως απαξιωμένα και ταυτόχρονα επιβαρύνονται με υψηλότατους φόρους.
«Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι ο γονέας δεν τολμά να μεταβιβάσει κάποιο ακίνητο στο παιδί ή τον συγγενή του. Αντίθετα προτιμά να αφήσει στους διαδόχους του την επιλογή της αποποίησης της κληρονομιάς, ώστε να διασφαλιστούν όχι μόνον από τυχόν γνωστές ή άγνωστες διεκδικήσεις του δημοσίου ή τρίτων, αλλά και από τα απρόβλεπτα και αβάσταχτα βάρη μίας ακίνητης περιουσίας», τονίζει ο ΣΕΒ, σημειώνοντας ότι για τις αποποιήσεις δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία, αλλά πλέον αποτελούν σχεδόν απαραίτητη συμπλήρωμα του κάθε πιστοποιητικού θανάτου.
Το παράδοξο είναι ότι η απαξία των ακινήτων ζημιώνει και το ίδιο το κράτος. Ο λόγος είναι ότι η λύση που έχει βρεθεί μετακυλίει την απώλεια φορολογικών εσόδων από την υγιή οικονομική δραστηριότητα στην επιβάρυνση της κατοχής ακινήτων, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η φοροδοτική ικανότητα νοικοκυριών και επιχειρήσεων.
Ετσι τα έσοδα του κράτους από φόρους μεταβίβασης, υπεραξίας ακινήτων κ.λπ. έχουν υποχωρήσει παράλληλα με την υποχώρηση των τιμών και των συναλλαγών. Τα σχετικά έσοδα έχουν πέσει πολύ κάτω από τα 500-700 εκατ. ευρώ, που εκινούντο ακόμα και τις εποχές που οι αντικειμενικές αξίες ήταν στο 1/3 των αγοραίων. Τότε στην πράξη το 11% του φόρου μεταβίβασης μετατρεπόταν σε ένα 3%-4%, αλλά τα έσοδα ήταν δεκαπλάσια, φθάνοντας στο 1,1 δισ. ευρώ το 2007.

0 ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΑ


Μείωση του αριθμού των ειδικών μισθολογίων σχεδόν στο μισό και αλλαγές στη δομή τους μέσω του εξορθολογισμού των επιδομάτων είναι οι βασικοί άξονες των αλλαγών για όσους αμείβονται με ειδικό καθεστώς στο Δημόσιο...
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, ο στόχος είναι η εξίσωση των αποδοχών για όσους έχουν τα ίδια εργασιακά χαρακτηριστικά, αλλά όπου οι συνθήκες εργασίας το στοιχειοθετούν (ειδικά καθήκοντα, κίνδυνος κ.λπ.) θα παραμείνουν κάποια επιδόματα, ενώ τα περισσότερα θα ενσωματωθούν στον βασικό μισθό.
«Οδηγός» για τις αλλαγές θα αποτελέσει το νέο ενιαίο μισθολόγιο που υιοθετήθηκε πέρυσι, δηλαδή, ακόμα κι αν προκύψουν μειώσεις στις αποδοχές των υπαλλήλων που αμείβονται με ειδικό μισθολόγιο, θα καλυφθούν από την προσωπική διαφορά. Και αυτή θα αντισταθμίζεται από τις μελλοντικές αυξήσεις που θα λάβουν εξαιτίας της μισθολογικής ωρίμανσης ή των προαγωγών, αναφέρει η εφημερίδα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να δοθούν κάποιες λελογισμένες αυξήσεις σε γιατρούς και πανεπιστημιακούς, μέσα από τις αλλαγές στα ειδικά τους μισθολόγια, για να σταλεί το μήνυμα στήριξης σε κλάδους στους οποίους παρατηρείται φυγή προς το εξωτερικό.
Συνολικά, οι αλλαγές στα ειδικά μισθολόγια θα αφορούν 188.000 εργαζομένους από το σύνολο των 658.000 δημοσίων υπαλλήλων (το 28,5%).
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες πάντα της "Καθημερινής", οι αλλαγές που προωθούνται είναι οι εξής:
1. Μείωση του αριθμού των ειδικών μισθολογίων από περίπου 20 που είναι σήμερα σε 8-9. Η μείωση θα προέλθει από τη συγχώνευση μισθολογίων που έχουν όμοιο αντικείμενο απασχόλησης (για παράδειγμα θα δημιουργηθεί ένα ειδικό μισθολόγιο για όλα τα μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ, ΕΠ ΤΕΙ, ΕΕΔΙΠ, ΕΔΙΠ, εκπαιδευτικό προσωπικό ΑΕΝ, Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών). Η συνένωση των ομοειδών ειδικών μισθολογίων θα γίνει με τη σύνδεση των αποδοχών κάθε μισθολογίου με ένα συγκεκριμένο σημείο αναφοράς. Στο παράδειγμα των πανεπιστημιακών θα μπορούσε ως σημείο αναφοράς να οριστούν οι αποδοχές του καθηγητή πανεπιστημίου, ενώ οι αποδοχές των άλλων βαθμών θα διαμορφώνονται ως ποσοστό επί των αποδοχών του σημείου αναφοράς.
2. Για τον υπολογισμό των νέων αποδοχών του υπαλλήλου που θα αποτελεί το σημείο αναφοράς, θα υπολογίζονται οι σημερινές του αποδοχές, όπως αυτές προκύπτουν από τον συμψηφισμό του βασικού μισθού, του χρονοεπιδόματος, καθώς και των επιδομάτων που λαμβάνονται υπόψη στον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών. Ετσι, για τους πανεπιστημιακούς, θα είναι ο βασικός μισθός συν το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας και εξωδιδακτικής πανεπιστημιακής απασχόλησης, καθώς και η πάγια αποζημίωση για τη δημιουργία και ενημέρωση βιβλιοθήκης και για συμμετοχή σε συνέδρια.
3. Εκτός από τα παραπάνω επιδόματα, προβλέπεται και η διατήρηση ενός επιδόματος που θα αφορά τα ειδικά καθήκοντα κάθε κατηγορίας. Το επίδομα αυτό, όμως, θα καταβάλλεται μετά την αξιολόγηση του υπαλλήλου και θα συνδέεται με την ενεργό άσκηση των προβλεπόμενων καθηκόντων του. Αυτό σημαίνει ότι για να καταβληθεί για παράδειγμα το ερευνητικό επίδομα στους πανεπιστημιακούς, θα πρέπει να έχει προηγηθεί αξιολόγησή τους. Για άλλες κατηγορίες θα προβλέπεται ως κίνητρο απόδοσης ή ειδικών καθηκόντων κ.ο.κ.

0 ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!


Εξαιρετικά ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για την αγορά καθώς οι Ελληνες όλο και περισσότερο αποφεύγουν να καταναλώσουν. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μεγάλη ήταν η πτώση στον τζίρο του λιανεμπορίου... 
τον Μάιο του 2016, καθώς υποχώρησε κατά 8% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2015. Από τα διαχρονικά, μάλιστα, στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) προκύπτει ότι ο φετινός Μάιος ήταν ο χειρότερος τουλάχιστον από το 2010, οπότε αναθεωρήθηκαν για τελευταία φορά οι σχετικοί δείκτες.

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στην αγορά είναι ότι πτώση παρατηρείται στον τζίρο όλων των κατηγοριών καταστημάτων, με τη μεγαλύτερη, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο, να παρατηρείται στις πωλήσεις καυσίμων και τροφίμων. Η υψηλή ανεργία και οι μεγαλύτερες φορολογικές επιβαρύνσεις, μέσω της αύξησης άμεσων και έμμεσων φόρων, επιδρούν εξαιρετικώς αρνητικά στην κατανάλωση και κατά συνέπεια στο λιανεμπόριο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο δείκτης κύκλου εργασιών στο λιανεμπόριο υποχώρησε τον Μάιο του 2016 κατά 8% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2015. Η μείωση αυτή προήλθε κυρίως από την υποχώρηση του κύκλου εργασιών κατά 16,7% στα πρατήρια καυσίμων, κατά 7,2% στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ), κατά 5,6% στα καταστήματα πώλησης ειδών ένδυσης - υπόδησης, κατά 4,7% στα βιβλιοχαρτοπωλεία και κατά 2,8% στα φαρμακεία, τα οποία πωλούν, βεβαίως, και καλλυντικά. Μεγάλη υποχώρηση παρουσιάζουν οι πωλήσεις και στα μεμονωμένα καταστήματα τροφίμων (κρεοπωλεία, μανάβικα κ.λπ.), κατά 7,4% τον Μάιο του 2016 σε σύγκριση με τον Μάιο του 2015.

Απογοητευτικά είναι τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και σε ό,τι αφορά τον όγκο πωλήσεων. Ο δείκτης όγκου στο λιανεμπόριο (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) υποχώρησε κατά 6,4% τον Μάιο του 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η κατηγορία καυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων καταγράφει επίσης τη μεγαλύτερη πτώση σε ετήσια βάση, 7,1%, ενώ αξιοσημείωτη είναι η υποχώρηση του όγκου πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ (κατά 6,2%), στα καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης (6,8%), όπως επίσης και στα μεμονωμένα καταστήματα τροφίμων (επίσης κατά 6,8%).
Η συρρίκνωση του τζίρου στο λιανεμπόριο η οποία παρατηρείται τον Μάιο είναι τόσο μεγάλη που δεν εξηγείται από την εποχικότητα, με την έννοια ότι οι πωλήσεις ήταν αναμενόμενο να είναι ελαφρώς μειωμένες τον φετινό Μάιο, καθώς η πρώτη εβδομάδα μετά το Πάσχα συνέπεσε χρονικά το 2016 εντός του Μαΐου, ενώ πέρυσι ήταν εντός του Απριλίου. Κατά την πρώτη εβδομάδα του Πάσχα, η κατανάλωση είθισται να είναι ελαφρώς μειωμένη, διότι οι καταναλωτές έχουν προβεί πριν σε αρκετές δαπάνες για την αγορά τροφίμων, ρούχων και παπουτσιών, αλλά και για τις μετακινήσεις τους.

Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

0 Η «έξυπνη» συσκευή ταΐσματος άφησε χωρίς τροφή τα κατοικίδια λόγω βλάβης στον σέρβερ

Νηστικά αφήνει τα κατοικίδια η συσκευή της Petnet «Smart Feeder for cats and dogs» (έξυπνη ταΐστρα για γάτες & σκύλους) η οποία συνδέεται στο διαδίκτυο και μέσω μιας εφαρμογής από το κινητό ρυθμίζεται για να ανοιγοκλείνει, ώστε τα ζώα να τρέφονται τις κατάλληλες ώρες, και όχι διαρκώς. Όμως ένα πρόβλημα στους σέρβερς της εταιρίας τα άφησε χωρίς φαΐ.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και την Φ. Καμπάση αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζουν πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων, οι οποίοι είχαν μεριμνήσει και είχαν αγοράσει τη συσκευή προκειμένου τα αγαπημένα τους ζωάκια να σιτίζονται κατά την απουσία τους και έλλειψαν για αρκετές μέρες.

Ο Άνταμ Σάιμον, αναλυτής της εταιρείας ερευνών Context δήλωσε στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC ότι είναι σημαντικό οι ιδιοκτήτες να έχουν και ένα εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση που προκύψει ένα τέτοιου είδους πρόβλημα. «Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανά τον κόσμο εξαρτώνται από έξυπνες συσκευές, γεγονός όμως που θα μπορούσε να αποβεί μεγάλο πρόβλημα», δήλωσε. «Στην προκειμένη περίπτωση, το μεγάλο πρόβλημα θα ήταν το κατοικίδιό σας να μείνει νηστικό».

Η Petnet σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει ότι τα συστήματά της είναι και πάλι online, παρόλο που προηγουμένως είχε ενημερώσει τους πελάτες της ότι «αντιμετωπίζουμε κάποιες δυσκολίες με τις υπηρεσίες τρίτων».

«Διερευνούμε το πρόβλημα και θα παράσχουμε περισσότερες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό. Ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα σε ορισμένα προγραμματισμένα ταΐσματα. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι θα παράσχετε τροφή στα κατοικίδιά σας έως ότου λύσουμε το πρόβλημα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.


Www.zoosos.gr 

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

0 ΑΠΟ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ

Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 18-24 ετών, εκ των οποίων το 28% δήλωσε ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως την κύρια πηγή ειδήσεων, σε σχέση με το 24% που δήλωσε ότι... 

0 ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

Σε μια ραγδαία μετεξέλιξη κολοσσιαίων διαστάσεων, βρίσκεται το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα.

0 ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΥΝΙΣΤΑ Η ΕΣΕΕ

"Η έκδοση απόδειξης δεν είναι επιλογή, αλλά υποχρέωση", σημειώνει σε ενημερωτική ανακοίνωσή της προς τα μέλη της η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και εφιστά την προσοχή... 

0 ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΣΤΙΧΟΔΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗ ΧΙΟ!

Σχεδόν ολοκληρωτική είναι η καταστροφή στις καλλιέργειες των μαστιχόδεντρων στα χωριά της

0 ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Ο 37ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΚΑΙ ΕΚΑΨΕ ΔΥΟ ΣΚΥΛΑΚΙΑ!

Στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Σερρώνοδηγείται 37χρονος που κατηγορείται ότι χτύπησε και έκαψε δύο σκυλιά που φιλοξενούνταν στο δημοτικό κυνοκομείο Σερρών. Όπως έγινε γνωστό, το περιστατικό...

0 Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εάν δεν συγκεντρώνει 200 ψήφους βουλευτών θα εκλέγεται απο το λαό. Πρωθυπουργός μόνο άν έχει την ιδιότητα του βουλευτή. Υπό δημόσιο έλεγχο ρεύμα και νερό... 

0 Aυτός είναι ο τίτλος της εκπομπής των Μουτσινά-Ηλιάκη...



Το τηλεοπτικό δίδυμο, Μουτσινάς-Ηλιάκη, επιστρέφει,ως γνωστόν,στα παλιά του λημέρια, και αναλαμβάνει τη ζώνη 4-6 του ALPHA.

0 Η φωτογραφία της νεογέννητης κόρης της Καλομοίρας



Την Παρασκευή η Καλομοίρα, έγινε μανούλα για δεύτερη φορά

0 Η τηλεοπτική επιστροφή της Μάγδας Τσέγκου



Η Μάγδα Τσέγκου εδώ και ένα χρόνο είναι στην αρχισυνταξία της εκπομπής του Γιώργου Αυτιά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται συνεχώς πίσω από τις κάμερες.

Το πρωί της Κυριακής, όμως, ο Γιώργος Αυτιάς παρέδωσε τη σκυτάλη της παρουσίασης στη δημοσιογράφο για την καλοκαιρινή περίοδο.

Η Τσέγκου εμφανίστηκε και πάλι στις οθόνες μας και θα παραμείνει για όλο το διάστημα των θερινών διακοπών, κάθε Σάββατο και Κυριακή από νωρίς το πρωί στον ΣΚΑΪ.

πηγη:entertv

0 Πρωταγωνίστρια του Μπρούσκο πάει στο 9 Μήνες

Πρωταγωνίστρια του Μπρούσκο, που ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με την πετυχημένη σειρά τη σεζόν που μας πέρασε μεταπηδά στο "αντίπαλο" 9 Μήνες.
Ο λόγος για την Αναστασία Δρακά, την γνωστή χορογράφο και χορεύτρια που γνωρίσαμε από το Dancing With The Stars και η οποία τα τελευταία χρόνια κάνει και την προσπάθειά της -με μεγάλη επιτυχία- στον χώρο της υποκριτικής.

Η Αναστασία ερμήνευσε πολύ καλά τον ρόλο της γυναίκας του Πάτροκλου (Θεοχάρη Ιωαννίδη), της Άννας, στο πολύ επιτυχημένο Μπρούσκο και πλέον που ολοκληρώθηκε η συνεργασία της έκλεισε να κάνει έναν ρόλο έκπληξη στο εξίσου πετυχημένο σήριαλ του STAR "9 Μήνες".
Το όμορφο κορίτσι που πλέον κατοικεί μόνιμα στην Κύπρο, εξακολουθεί να χορεύει και να χορογραφεί αφού συμμετείχε και στα εκεί shows DanSing και πλέον στο DanSing Kids και δείχνει να περνάει πολύ όμορφα εκεί. Η υποκριτική, όμως όπως δείχνουν τα πράγματα μπήκε για τα καλά στο αίμα της και δεν θα την αφήσει. Και καλά θα κάνει γιατί οι ως τώρα εμφανίσεις της είναι πραγματικά καλές, ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτι δεν έχει κάνει και ποτέ μαθήματα για αυτό.

Για να δούμε πώς θα είναι ο ΝΕΟΣ ρόλος της στο 9 Μήνες για το οποίο θα ξεκινήσει γυρίσματα από τα τέλη Αυγούστου και μετά.

gossip-tv.gr

0 Nόμιμα μαθήματα Αγγλικών σε Ξάνθη, Καβάλα, Κομοτηνή καθώς και διαδικτυακά σε όλη την Ελλάδα

"Πτυχιούχος του τμήματος Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας του ΑΠΘ, και νυν φοιτήτρια μεταπτυχιακού προγράμματος με αντικείμενο την Ειδική Αγωγή, παραδίδω νόμιμα μαθήματα Αγγλικών σε Ξάνθη, Καβάλα, Κομοτηνή καθώς και διαδικτυακά σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, παρέχεται βοήθεια στην εκπόνηση φοιτητικών εργασιών παιδαγωγικού περιεχομένου, αναλαμβάνονται μεταφράσεις από και προς τα Αγγλικά καθώς και παράλληλη στήριξη σε παιδιά με αναπηρίες. Αρχική επικοινωνία: christina-s87@hotmail.com.".

0 Το Νέο Ελληνικό Site Κοινωνικής Δικτύωσης ΗΡΘΕ. Ticer.Gr



Συνδεθείτε με τους κοντινούς σας ανθρώπους ή με άλλους χρήστες.Μοιραστείτε πράγματα μαζί τους

0 Jumbo: Η μεγάλη αλλαγή στα πολυκαταστήματα - Δείτε πώς θα γίνουν

διοίκηση του JUMBO ετοιμάζεται να μετατρέψει τα καταστήματά του σε super market εντάσσοντάς τα στον συγκεκριμένο κλάδο εκμεταλλευόμενη διάφορου είδους χαρακτηριστικά, όπως το μέγεθος, όπως αναφέρει τονalfavita.gr.

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια τα Jumbo έχουν ξεφύγει από την μονοθεματική πώληση παιχνιδιών.

Ένας καταναλωτής πλέον μπορεί να βρει τα πάντα για το σπίτι, είδη καθαρισμού, είδη υγιεινής.

Το μόνο που μένει για να ενταχθεί στην λίστα με τα σούπερ μάρκετ είναι να μπουν φαγητά και ποτά.


0 Τι την έκανε να φύγει από τον Alpha & πώς επιστρέφει δύο χρόνια μετά;

Η Μαρία Ηλιάκη μιλάει στο περιοδικό People για τους λόγους που την οδήγησαν εκτός Alpha, αλλά και τα συναισθήματά της σήμερα που επιστρέφει στο κανάλι που την ανέδειξε. 

 

«Κοίτα, δεν μου αρέσουν οι αλλαγές και ο σκοπός μου δεν ήταν να αλλάζω κάθε χρόνο κανάλι. Ωστόσο αυτά τα 2 χρόνια ήταν μεγάλο σχολείο για μένα. Επαγγελματικά έχει αλλάξει κατά πολύ ο τρόπος που σκέφτομαι. Τώρα, επειδή είμαι και πολύ ρομαντικός τύπος δεν σου κρύβω ότι μετά από 12 χρόνια που είχα δουλέψει στον Alpha, πάντα είχα μια νοσταλγία… Αισθάνομαι πως γυρίζω σε ένα περιβάλλον που αγαπώ και νιώθω ασφάλεια. Ήταν συγκινητικό γιατί πολλοί εργαζόμενοι από τον Alpha, παλιοί συνάδελφοι μπροστά και πίσω από τις κάμερες μου έστειλαν πολύ γλυκά μηνύματα μόλος ανακοινώθηκε. Βέβαια, το κανάλι είναι επιχείρηση και πρέπει να πάμε καλά» παραδέχθηκε η Μαρία Ηλιάκη. 

 

Ωστόσο, η ίδια επεσήμανε: «Η απόφαση του Νίκου τότε ήταν κάτι που μεταξύ μας το συζητούσαμε δυο χρόνια. Δεν ήταν βίαιη η διακοπή της συνεργασίας με τον Alpha, απλώς εγώ δεν περίμενα ότι θα πάρω την απόφαση να φύγω. Ήταν κάποια συγκεκριμένα γεγονότα – παρασκηνιακά και μη – που με οδήγησαν σε αυτή. Δεν ήθελα να φύγω αλλά έπρεπε, δε γινόταν αλλιώς».


0 «Στην υγειά μας»: Δείτε ποιός θα παρουσιάζει την εκπομπή και σε ποιό κανάλι


Μια προσπάθεια να μπει δυναμικά στο παιχνίδι των εκπομπών με τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης κάνει το κανάλι της ΕΡΤ, για την προσεχή σεζόν.

Ετοιμάζει μια νέα μουσική εκπομπή, προκειμένου να αναβιώσει μια από τις πλέον επιτυχημένες εκπομπές της διαχρονικά.

Ο λόγος για την εκπομπή «Στην υγειά μας» η οποία καθιερώθηκε στο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης αλλά τα τελευταία χρόνια έχει μετακομίσει τον Alpha ως «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με παρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο.

Σύμφωνα με την Reallife, Ο ηθοποιός Ιεροκλής Μιχαηλίδης θα αναλάβει την παρουσίαση της νέας εκπομπής της ΕΡΤ, η οποία θα έχει πολλή ζωντανή μουσική, κουβέντα και καλεσμένους από τον χώρο του θεάματος.

aili

Ο τίτλος της εκπομπής θα είναι: «Στο Ρεφρέν», η διάρκειά της θα είναι τρίωρη και θα προβάλλεται σε ώρα prime time.

Στόχος είναι να βγει στον αέρα τον Οκτώβρη, στην ΕΡΤ2.

Είναι άγνωστο ακόμα εάν θα βρεθεί απέναντι από την εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου.


0 Μεταφορά του κατοικίδιου μου με αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, ΚΤΕΛ, και λεοφωρειο

Δυστυχώς η Ελλάδα δεν είναι από τις φιλικές χώρες (ως προς τη νομοθεσία) για τη διευκόλυνση των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων.

Η μεταφορά των κατοικίδιων ζώων με τα μέσα μεταφοράς δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση, ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες επιτρέπεται να έχουμε το ζωάκι μας μαζί μας.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να είμαστε υπεύθυνοι ως ιδιοκτήτες και το ζωάκι μας να μην προκαλεί προβλήματα, ακόμη και όπου επιτρέπεται να το έχουμε μαζί.

Ας δούμε πιο αναλυτικά τι ισχύει.

Για τα αστικά μέσα μεταφοράς: ΗΣΑΠ, Μετρό, Λεωφορεία

Στα μέσα του ΟΑΣΑ (δηλαδή το μετρό, το τραίνο, τα λεωφορεία και τα τρόλεϋ), επιτρέπεται η μεταφορά κατοικίδιων ζώων, μέσα σε κλουβί, με διαστάσεις έως 70x50x40. Δηλαδή τα μεγαλόσωμα ζώα (κυρίως τα σκυλιά) αποκλείονται.

Όταν το ζωάκι μας είναι μέχρι 10 κιλά, μπορούμε να το μεταφέρουμε χωρίς κλουβί, με το λουρί του και εφόσον έχουμε μαζί μας φίμωτρο (για να του το φοράμε αν μας ζητηθεί).

Επιτρέπεται η μεταφορά κατοικιδίων μέσα σε κλουβί, με διαστάσεις έως 70x50x40, καθώς και η επιβίβαση σκύλων-οδηγών τυφλών και σκύλων-βοηθών ατόμων με αναπηρίες. Τα μεγαλόσωμα σκυλιά, λοιπόν, αποκλείονται.

Όπως ορίζει το άρθρο 15 του Ν. 2963/2001, επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς των ζώων (ανεξαρτήτως βάρους) που συνοδεύουν άτομα με ειδικές ανάγκες. Τα ζώα αυτά μπαίνουν στα ΜΜΜ χωρίς κλουβί αλλά με λουρί και φίμωτρο, εφόσον ζητηθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε μετακίνηση πρέπει να έχουμε μαζί μας το βιβλιάριο υγείας ή το διαβατήριο του ζώου, ενημερωμένο για τα εμβόλια, τις αποπαρασιτώσεις, και με τον αριθμό ηλεκτρονικής σήμανσης (microchip). Χωρίς αυτό κανένα ζώο δεν μπορεί να ταξιδέψει με κανένα ΜΜΜ (νόμος 4039/12).

Για μεγαλύτερα ταξίδια: ΚΤΕΛ, Πλοία, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αεροπλάνα

ΚΤΕΛ

Στα ΚΤΕΛ επιτρέπεται η μεταφορά ζώων συντροφιάς, μέσα στην καμπίνα των επιβατών, σε συγκεκριμένα δρομολόγια κάθε λεωφορείου. Τα ΚΤΕΛ υποχρεούνται να έχουν αναρτημένα τα δρομολόγια αυτά καθημερινά.

Υπάρχει περιορισμός για τη μεταφορά δυο ζώων ανά λεωφορείο. Το ζώο πρέπει να είναι υποχρεωτικά δεμένο με λουρί και ο ιδιοκτήτης να έχει μαζί του φίμωτρο.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, σε κάθε περίπτωση η μεταφορά ζώων μαζί με τις αποσκευές.

Επίσης απαγορεύεται η μεταφορά ασυνόδευτων ζώων.

ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στα επιβατικά οχήματα και σε όλες τις κατηγορίες αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και στα οδικά μέσα ιδιοκτησίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γίνονται δεκτά για μεταφορά μικρόσωμα ζώα συντροφιάς (σκύλοι έως 10 κιλά, γάτες, πουλιά, κλπ.) κλεισμένα σε κλουβιά, καλάθια ή άλλες κατάλληλες ασφαλείς -τόσο για το μεταφερόμενο μικρόσωμο ζώο, όσο και για τους συνεπιβάτες και το τροχαίο υλικό- συσκευασίες. Η μέγιστη διάσταση των συσκευασιών αυτών είναι 50Χ40Χ70 εκ. για τις αμαξοστοιχίες και η μέγιστη διάσταση των συσκευασιών αυτών για τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι 50Χ40Χ35 εκ. Τα ζώα πρέπει να συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους, ο οποίος, εφόσον ζητηθεί, πρέπει να προσκομίσει το βιβλιάριο υγείας του ζώου, ενημερωμένο τουλάχιστον κατά την τελευταία διετία.

Ειδικά οι μικρόσωμοι σκύλοι βάρους έως 10 κιλών είναι δυνατόν να γίνουν δεκτοί και χωρίς συσκευασία στις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πρέπει δε σε κάθε περίπτωση να φέρουν λουρί και φίμωτρο.

Πλοία

Σε κάθε περίπτωση, οι ναυτιλιακές εταιρείες υποχρεούνται να έχουν ειδικούς χώρους για τη μεταφορά κατοικίδιων ζώων. Από το νόμο, προβλέπεται ένα κλουβί ανά 200 επιβάτες. Θα πρέπει να υπάρχουν και τουλάχιστον 2 κλουβιά διαστάσεων 1x1x1 για μεγάλα ζώα.

Ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος να αφήνει καθαρό το χώρο που του εκχωρήθηκε, μετά από το ταξίδι. Ενώ για ταξίδια 8 ωρών και άνω, το ζώο πρέπει να βγει βόλτα στο κατάστρωμα. Οι σκύλοι-οδηγοί και οι σκύλοι-βοηθοί επιτρέπονται και στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, πάντα κοντά στον ιδιοκτήτη τους.

Η μεταφορά των ζώων είναι δωρεάν.

Στην πράξη, οι περισσότερες εταιρείες επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να έχουν μαζί τους τα ζωάκια τους στο κατάστρωμα, αρκεί να έχουν λουρί. Στις περισσότερες εταιρείες είναι υποχρεωτικό μαζί με την κράτηση του εισιτηρίου να δηλώσετε ότι θα ταξιδέψετε με το ζώο σας.

Αεροπλάνο

Σχεδόν όλες οι αεροπορικές δέχονται μέσα στην καμπίνα του αεροπλάνου, κατοικίδια που μαζί με το κλουβί τους δεν ξεπερνούν τα 10 κιλά. Οι μέγιστες διαστάσεις κλουβιού είναι 55x40x23. Το ζώο θα ταξιδέψει μπροστά στα πόδια του ιδιοκτήτη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ελαφρύ πάνινο κλουβί.

Ζώα βαρύτερα από 8 κιλά και μέχρι 32 το ανώτερο ταξιδεύουν μέσα σε σκληρό πλαστικό κλουβί cargo, στις αποσκευές. Το μέγεθος του κλουβιού πρέπει να είναι ικανοποιητικό, ώστε το ζώο να μπορεί να γυρίσει και η οροφή να απέχει τουλάχιστον 10 εκ. από το κεφάλι του, όταν το ζώο στέκεται όρθιο. Σε αυτό να αναγράφονται όλα τα στοιχεία του ιδιοκτήτη και το μέγεθος του ζώου.

Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες οι σκύλοι-οδηγοί μεταφέρονται δωρεάν.

Οι τιμές ποικίλλουν από εταιρεία σε εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση, οι ιδιοκτήτες καλό είναι να επικοινωνούν με την εταιρεία προτού ταξιδέψουν με το κατοικίδιο τους για να ενημερωθούν για τον κανονισμό της εταιρείας.  




Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates