Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

0 Ο Αϊνστάιν από τα Πατήσια πάει με υποτροφία στο Γέιλ

Ο Τσετσενικής καταγωγής Αϊνστάιν από τα Πατήσια πάει με υποτροφία στο Γέιλ Μπορεί να μην έχουμε λεφτά, αλλά συνεχίζουμε να διαθέτουμε δυνατά μυαλά, όπως αποδεικνύει το χρυσό μετάλλιο που κέρδισε για την Ελλάδα ο Αλέξανδρος Μουσάτοβ στην Μαθηματική Ολυμπιάδα που έλαβε χώρα στην Τουρκία. Επίτευγμα που του άνοιξε διάπλατα τον δρόμο για το Yale, στο οποίο θα ταξιδέψει -πάντα με ελληνικό διαβατήρι
ο- τον Σεπτέμβριο για να ξεκινήσει η υποτροφία του.Γεννημένος και μεγαλωμένος στα Πατήσια, στα οποία βρέθηκαν οι γονείς του από το Γκρόζνι της Τσετσενίας, ο Αλέξανδρος είχε από μικρός έφεση στα Μαθηματικά και την Φυσική σε σημείο που «Απορώ πως με άντεχαν τότε οι φίλοι μου. Τους μιλούσα συνέχεια για τη φυσική, κάτι που εγώ δεν θα μπορούσα τώρα ν' ανεχτώ». Ενώ παράλληλα ασχολούνταν και με τις πολεμικές τέχνες.«Αν δεν διάβαζα και δεν έβγαζα βόλτα τα δυο σκυλιά μου, τότε έκανα προπόνηση. Αυτό ήταν το πρόγραμμά μου. Αναγκαστικά πήγε λίγο πίσω η προσωπική μου ζωή, αλλά σε λίγους μήνες που θα ξεκινήσουν τα χρόνια του πανεπιστημίου νομίζω ότι θα βρω την ισορροπία», δήλωσε χαρακτηριστικά στα ΝΕΑ.Μέχρι τώρα έχει λάβει δεκάδες διακρίσεις σε πανελλήνιους αλλά και διεθνείς αγώνες. Αν και την συμμετοχή του στην Ολυμπιάδα, αυτή που του χάρισε την υποτροφία στο Yale, την αποφάσισε τελευταία στιγμή «Έπρεπε να βγάλω την ύλη σε έξι μήνες (σ.σ. αντί για 4 χρόνια) , γιατί το αποφάσισα αργά, αλλά τελικά ο κόπος μου δεν πήγε χαμένος».Επόμενος στόχος του «τα εφαρμοσμένα μαθηματικά που μέσα από την επιστήμη μπορούν να βελτιώσουν και να εξελίξουν τις συνθήκες του ανθρώπινου είδους».´Οσον αφορά μια πιθανή επιστροφή του στην Ελλάδα «Αν έρθω πίσω, το μόνο που θα μπορώ να κάνω είναι να γίνω καθηγητής και να αγωνιώ αν θα έχω να πληρώσω το ενοίκιό μου. Στην Αμερική υπάρχει περισσότερος χρόνος για την έρευνα. Τα χρήματα που δαπανά η χώρα το μαρτυρούν: 312 δισ. δολάρια τον χρόνο, δηλαδή το 3% του ΑΕΠ».Τέλος, συγκεκριμένα για τα σχόλια που ακούστηκαν στην λογική ότι το όνομά του δεν είναι ελληνικό, απλά δεν τον απασχόλησαν ποτέ ιδιαίτερα, αφού εκείνος αυτό που θέλει είναι να μπορεί να ταξιδεύει στον κόσμο. «Αυτό προϋποθέτει μια εθνικότητα, οπότε, ναι, σ' αυτό το επίπεδο με ενδιαφέρει το διαβατήριό μου να γράφει Ελληνας. Αλλωστε δεν αισθάνομαι καθόλου Ρώσος»
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates