Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

0 Κατερίνα Καινούργιου Η επιβεβαίωση του χωρισμού, το photoshop & τα αρνητικά σχόλια



Κατερίνα Καινούργιου R

Η Κατερίνα Καινούργιου βρέθηκε στην πρεμιέρα της παράστασης "Nine" στο Pantheon και μίλησε για πρώτη φορά μετά τον πρόσφατο χωρισμό της με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο. 

 

Το «Λόγω TiViς» και τα νούμερα:

«Είναι μια πολύ σκληρή ζώνη, έχει σκαμπανεβάσματα τρελά. Από εκεί που βλέπεις κάποια νούμερα, την επόμενη μέρα βλέπεις νούμερα που δεν πιστεύεις. Θεωρώ ότι είναι πολύ νωρίς να βγάλουμε συμπεράσματα, έτσι θα πηγαίνει αυτό. Πάνω, κάτω. Εγώ αυτό που θέλω είναι εγώ και η δική μου ομάδα να δίνουμε κάθε μερα τον καλύτερό μας εαυτό, αυτό να χτίζεται και να το αγαπάει και ο κόσμος». 

 

Οι αρνητικές κριτικες: 

«Τι να πω, ρε παιδί μου; Δεν με χωνεύουν; Σέβομαι κάποιους ανθρώπους. Δεν τους έχω όλους στο ίδιο καλάθι. Κάποιοι δεν μου λένε απολύτως τίποτα και γελάω με τις κριτικές τους. Αυτούς που εκτιμώ, λοιπόν, αυτά που γράφουν τα λαμβάνω σοβαρά υπόψιν μου. Αν δω ότι έχουν δίκιο, θα προσπαθήσω να αλλάξω κάποια πράγματα. Αν δω ότι είναι εμμονικοί, δεν με αφορά καθόλου». 

 

To photoshop στις φωτογραφίες της: 

«Η φετινή φωτογραφία με τη φούξια φόρμα (σ.σ. και τη "λυγισμένη" κολώνα) δεν είχε καθόλου photoshop. Οι παλιότερες, όμως, που έχουν ανέβει εδώ και δύο χρόνια, δεν τις έχω σβήσει. Τότε, ναι είχα κατεβάσει το facetune και ναι, έκανα photoshop. Τώρα, όμως, να ψάξω εκείνες τις φωτογραφίες και να αρχίσω να τις σβήνω; Θα ήταν υποκριτικό. Είχα κάνει τότε και τώρα πια δεν κάνω. Είμαι πολύ αδύνατη, με συγχωρείτε. Νιώθω και καλά με το σώμα μου».

 

Ο χωρισμός & η προσωπική της ζωή: 

«Το καταλαβαίνω και το σέβομαι αυτό που μου λέτε απόλυτα. Στην παρούσα φάση, όμως, νομίζω δεν είναι και η στιγμή ωραία εδώ να μιλήσω για αυτό. Είναι κάτι για το οποίο δεν αισθάνομαι πολύ καλά. Εσείς που με γνωρίζετε όλα αυτά τα χρόνια ξέρετε ότι όταν νιώσω καλά θα βγω σε μια εκπομπή, που μπορεί να νιώθω άνετα, ή σε κάποια συνέντευξη σε περιοδικό και θα μιλήσω για να τελειώνει όλο αυτό, να κλείσει. [...] Δεν με αφορά κανένας γάμος, δεν θέλω να μιλήσω για αυτό στην παρούσα φάση. Όταν είναι να μιλήσω για την προσωπική μου ζωή, θα βγω σε μια εκπομπή να μιλήσω καθαρά για μένα. Όχι ότι ο κόσμος έχει καμιά ιδιαίτερη καούρα».

 

Η απάντηση στις επιθέσεις: 

« Όσους ανθρώπους εκτιμώ από τον δημοσιογραφικό χώρο, ξέρουν να πουν αν είμαι καλός άνθρωπος ή αν δεν είμαι. Κάποιους άλλους δεν τους εκτιμώ γιατι επί χρόνια σχολιάζουν με τα χειρότερα λόγια τις εκπομπές που παρουσιάζω ή συμμετέχω - γιατί για κάποιο λόγο εγώ είμαι το σκουπίδι της ελληνικής τηλεόρασης και όλα τα άλλα είναι τέλεια. Έχουν τύχει φορές που έχω πάρει και τηλέφωνο, τώρα τελευταία όμως όχι!». 

 


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates