Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

0 Έλενα Ασημακοπούλου: «Κάποια στιγμή θα δικαιωθώ»!


Η Έλενα Ασημακοπούλου προσέγγισε φέτος τον κόσμο της τηλεόρασης με τελείως διαφορετικό 
τρόπο από ό,τι την είχαμε συνηθίσει.

Από τις αρχές της τηλεοπτικής σεζόν βρίσκεται καθημερινά στο πλατό της εκπομπής «Νamaste», ενημερώνοντας τους τηλεθεατές για τα τελευταία θεατρικά νέα, ενώ δίνει και πολύτιμες συμβουλές στις μαμάδες. «Στο "Ε" είναι σαν να βρίσκεσαι στο οικογενειακό σου περιβάλλον. Νιώθεις ότι σου συμπαραστέκονται, σε εμπιστεύονται και αυτό με βοηθά να εξελίσσομαι και να νιώθω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη, γιατί απ' όλα όσα σύστησα το καλοκαίρι -και σύστησα αρκετά πράγματα- έτσι όπως ήταν η κατάσταση φέτος ήταν η μόνη πρόταση που μου έδινε τέτοια σιγουριά. Ο,τι τηλεοπτικό και αν σύστησα, αλλά και θεατρικό, ήταν όλα στον αέρα! Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι στο Namaste.

Η Ασημακοπούλου είναι, δυστυχώς από τους ηθοποιούς που έμειναν απλήρωτοι για τηλεοπτικές τους δουλειές. Όπως αποκαλύπτει η ίδια στην Real: «Δεν ήθελα να φύγω από την υποκριτική. Ήθελα να αφοσιωθώ και στενοχωρήθηκα που μένουμε απλήρωτοι.

Ζούμε μεγάλη ταλαιπωρία, περνάμε πολλές ώρες σε γυρίσματα και ουσιαστικά δεν δικαιωνόμαστε. Είναι η δεύτερη φορά που την πατάω. Μετά την "Ονειροπαγίδα" στον ΑΝΤ1, ήλθαν τα "Κλεμμένα όνειρα" στο Μega μέχρι στιγμής έχω πάρει μόνο το 40% των απολαβών μου. Δεν χάνω τις ελπίδες μου αλήθεια, θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα δικαιωθώ και από το ένα και από το άλλο. Από τα Κλεμμένα όνειρα" πρόσφατα μας έδωσαν κάποιες υποσχέσεις και ελπίζω να τις τηρήσουν».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates