Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

0 Κορινθιου: Οι δυσκολίες με τον Αϊβάζη & η «παρεξήγηση» με τη Σπυροπούλου


Μαρία Κορινθίου


Τη Μαρία Κορινθίου φιλοξενεί, αυτό το Σάββατο, η Νάνσυ Ζαμπέτογλουστην εκπομπή JoinUs του ΣΚΑΙ.

 

Για το χρόνο που περνάει με τον Γιάννη Αιβάζη:

Ο Γιάννης είναι φέτος στην ομάδα χάντμπολ της Λαμίας και πηγαίνει κάθε Παρασκευή Σάββατο και Κυριακή. Συναντιόμαστε τρεις φορές την εβδομάδα. Εγώ Δευτέρα και Τρίτη πηγαίνω στην Κύπρο. Αυτό το πρόγραμμα είναι κακό γιατί χάνεσαι και γιατί μπαίνει αυτός ο εκνευρισμός τύπου «δεν σε βλέπω, δεν με βλέπεις τι θα γίνει». Λύνεται με μουρμούρα και μια αγκαλιά το βράδυ.

 

Για την παραπληροφόρηση στα media:

Όταν λέω κάτι, δεν μου αρέσει να παρερμηνεύεται. Αυτό που με ρώτησαν είναι γιατί δεν πήγα στην Κωνσταντίνα από τη στιγμή που μου έγινε η πρόταση. Απάντησα, λοιπόν, ότι ο λόγος που δεν πήγα στην Κωνσταντίνα είναι ότι δεν είμαι παρουσιάστρια και θεωρώ ότι αυτό που μου ζητήθηκε να κάνω δεν με αντιπροσωπεύει και ότι προτιμώ η προτεραιότητά

μου να είναι το θέατρο. Αυτό που βγήκε προς τα έξω ήταν ότι έχω πρόβλημα με την Κωνσταντίνα, με τον έναν και με τον άλλον.

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates