Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

0 Μειώστε τον κίνδυνο εμφράγματος με αυτά τα απλά βήματα

Οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής των γυναικών που διανύουν την τέταρτη και πέμπτη δεκαετία της ζωής τους, μπορούν να... 
προλάβουν τα τρία στα τέσσερα εμφράγματα, όπως υποστηρίζουν αμερικανοί επιστήμονες.


Η επιστημονική ομάδα της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα προτείνει:

-διατήρηση υγιούς βάρους
-150 λεπτά σωματικής άσκησης κάθε εβδομάδα
-υγιεινή διατροφή
-όχι πάνω από ένα ποτήρι αλκοόλ την ημέρα
-όχι πάω από επτά ώρες τηλεθέασης την εβδομάδα
-διακοπή του καπνίσματος

Οι επιστήμονες κατέληξαν σε αυτούς τους απλούς κανόνες, αφού μελέτησαν δείγμα σχεδόν 70.000 νοσηλευτριών για 20 χρόνια, συγκεντρώνοντας στοιχεία για την διατροφή και άλλες συνήθειες της καθημερινότητάς τους.

Κατά τη διάρκεια της μελέτης, 456 γυναίκες υπέστησαν έμφραγμα και 31.691 διαγνώστηκαν με έναν ή περισσότερους παράγοντες κινδύνου καρδιαγγειακής νόσου, περιλαμβανομένου του διαβήτη τύπου ΙΙ, της υπέρτασης ή της υψηλής χοληστερόλης.

Οι συμμετέχουσες ήταν κατά μέσο όρο 37 ετών, ενώ η μέση ηλικία διάγνωσης της καρδιακής πάθησης ήταν τα 50,3 έτη, και η μέση ηλικία στην οποία εντοπίζονταν τουλάχιστον ένας παράγοντας καρδιακής νόσου, τα 46,8 έτη ζωής.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που τηρούσαν και τους έξι προαναφερόμενους κανόνες είχαν 92% μικρότερο κίνδυνο εμφράγματος και 66% χαμηλότερο κίνδυνο εκδήλωσης παράγοντα κινδύνου για καρδιακό νόσημα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο μικρότερος κίνδυνος μεταφράζεται σε πρόληψη τουλάχιστον των τριών τετάρτων των εμφραγμάτων και σχεδόν των μισών παραγόντων κινδύνου στις νέες γυναίκες, αρκεί να τηρούνται οι έξι κανόνες υγιεινής ζωής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τις γυναίκες που είχαν διαγνωστεί με έναν παράγοντα κινδύνου, η τήρηση τουλάχιστον τεσσάρων κανόνων υγιεινής διαβίωσης μεταφραζόταν σε σημαντική μείωση του κινδύνου εκδήλωσης καρδιακής νόσου, συγκριτικά με εκείνες που δεν τηρούσαν κανέναν από τους έξι κανόνες.

Πάντως, η επαρκής σωματική δραστηριότητα, η σωστή διατροφή, ο χαμηλός δείκτης μάζας σώματος και η διακοπή του καπνίσματος, συντελούσαν σε μικρότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου.


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates