Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

0 Έξαλλος ο Ίμβριος: «Είναι ασύστολα ψέματα. Τον λόγο έχει η δικαιοσύνη»

Σύμφωνα με «ρεπορτάζ» εβδομαδιαίου περιοδικού ο Πέτρος Ίμβριος και η...
σύζυγός του βρέθηκαν σε αστυνομικό τμήμα την παραμονή των Χριστουγέννων μέσα σε ένταση και κόντρα επειδή η Έλενα δεν έδωσε τα παιδιά στον άντρα της… την προκαθορισμένη ώρα.

«Για πια Χριστούγεννα όμως δεν μας είπαν. Ουδέποτε βρέθηκα σε Αστυνομικό τμήμα και προκαλώ αυτόν που τα έγραψε να μου φέρει αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων του τμήματος που θ΄ αναφέρει το όνομά μου ή το όνομα της γυναίκας μου. Είναι ξεφτιλίκια αυτά και ασύστολα ψέματα» απαντά ο Πέτρος Ίμβριος και συνεχίζει «Έχει καταντήσει αηδία. Και εντάξει δεν σέβονται εμένα που έτρεχα μέσα στις γιορτές με την δουλειά στο μαγαζί , στην Γερμανία και στην Κρήτη, δεν σέβονται την γυναίκα μου… δεν σέβονται και τα παιδιά μου; Τις κόρες μου; Είναι ντροπή. Μόνο που αυτή τη φορά δεν θα αφήσω έτσι το θέμα. Τον λόγο έχει απο σήμερα η Δικαιοσύνη».

Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες το ζευγάρι πέρασε μαζί αγαπημένα με τα παιδιά τους τόσο την Πρωτοχρονιά αλλά και τα Χριστούγεννα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι δυο τους και στο παρελθόν αντιμετώπισαν, όπως όλα τα ζευγάρια, κρίσεις στη σχέση τους , αλλά ποτέ σε επίπεδο διάστασης ή διαζυγίου και ποτέ βεβαίως σε αστυνομικά τμήματα.
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates