Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

0 Θανατηφόρες ατάκες ...χωρισμού!

Θανατηφόρες  ατάκες ...χωρισμού!

Θανατηφόρες ατάκες ...χωρισμού!

Του Κλοντιάν Γκιουζέλη
Ο άντρας θεωρείται το ισχυρό φύλο αλλά όταν έρχεται η ώρα που θέλει να χωρίσει με την κοπέλα του αρχίζει να ιδρώνει ,γενικώς τα χάνει.Πάνω στην απελπισία και τον πανικό λέει μερικές απο τις χειρότερες ατάκες που κάνουν τις κοπέλες να θέλουν να αυτοκτονήσουν απο αυτά που ακούνε τα αυτιά τους.
*Είσαι πολύ καλή για μένα ,δεν σου αξίζω.

*Δεν σου προσφέρω όσα θα ήθελα.

*Έχεις πράγματα να κάνεις και δεν θέλω να σε κρατάω πίσω.

*Η αγάπη σου με πνίγει.

*Χρειάζομαι λίγο χρόνο ,είμαι μπερδεμένος.

*Είσαι τέλεια ,εγώ δεν είμαι έτοιμος για σχέση.

*Δεν φταίς εσύ ,εγώ φταίω.

*Έχει χαθεί η μαγεία.

*Χρειάζομαι και άλλες εμπειρίες αλλά σε αγαπώ.

*Δεν μπορώ να σου δοθώ ολοκληρωτικά.Είμαι κτήμα όλων των γυναικών.

Σε περίπτωση που ένας άντρας ξεστομίσει αυτές τις ατάκες, ένα είναι  σίγουρο ,πώς έχει άλλη γκόμενα.

http://ola-e-tipota.blogspot.com/
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates